28 december 2012

Ny-Års-löfte!

2012 rullar på sina sista dagar och snart har vi ett nytt spännande 2013 att se fram emot och uppleva.

Jag kommer att ge Er, kära kunder, ett nyårslöfte, som jag skall försöka uppfylla så gott det går. Ni får skicka in önskemål på produkter eller märken Ni gärna ser att finns i Mosters sortiment. Är det något speciellt Du saknar, något Du har letat efter och inte hittat någonstans? Vad som helst. Ingen önskan är för stor eller för liten. Tillsammans försöker vi komma på en lösning som fungerar.

Jag ser fram emot alla de nya utmaningarna och härliga mötena jag kommer att få uppleva tillsammans med Er under 2013.

Vad blir Ditt nyårslöfte? (sssh mitt är: äta nyttigt och motionera mer)

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Skulle så gärna köpa GreenGate porslin...nån nu och då så att jag tror det blir billigare...:) utan postavgifter...
Gott nytt år!!!

Anonym sa...

Jag som älskar ljus och dofter skulle gärna se att någon lokal affär skulle ha Yankee candle i sitt sortiment :)
Sara