04 januari 2012

God fortsättning!

God fortsättning på det nya året. Det är ofta så att man börjar det nya året med nya krafter, nya visioner och nya förväntningar. 2012 är väl inte ett undantag... För många är det de vanliga "äta mindre, motionera mera", för någon annan kan det vara att "jobba mindre, umgås mera med familjen", eller nåt annat.... Har du nåt speciellt som du drömmer om/ hoppas skall hända/ vill ändra på under detta år? Skriv gärna en kommentar och berätta dina planer.

Mosters öpnar igen efter jul och nyårsfirandet
lördagen den 7.1
lö kl 11-15
sö kl 11-15
må kl 17-20
Välkommen!

1 kommentar:

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Hejssan!
God fortsättning på det nya året.
Jag hoppas att jag skall kunna återgå till arbetslivet i år. Har varit sjukskriven i 1 år 8månader. Kan berätta att det smakar trä att bara gå hemma,inte kunna göra nå´t vidare mycket p.g.a min dåliga rygg och den kroniska smärtan jag lider av :(. Jag lever i hoppet.
Ha en bra dag.
Kram Erica