20 november 2010

Om en….

…vecka är det Lilla Jul!

Tänk så tiden går fort. Just nu är det 35 nätter till självaste julaftonen. Jag har varit tidigt ute i år, jag har redan skaffat alla julklapparna. Jag gillar inte att trängas i butikerna med alla människor som gör juluppköp. För mig blir det stress. Trångt är det och lååånga köer i kassorna. Jag vill planera mina gåvor i god tid, så jag även hinner tillverka några själv. Känns så skönt nu då jag bara kan koppla av och njuta av julfriden.

santa_claus_a_christmas_present_thumb[2]

Välkommen in till Mosters och gör dina uppköp i lugn och ro. Vi håller öppet enligt våra normala öppethållningstider (ännu nästa fredag den 26.11 håller vi extra öppet kl 17-20)+ att vi är på plats enligt överenskommelse. Så att du och dina väninnor kan handla utan trängsel Ler Kontakta oss så bestämmer vi en tid för er.

Inga kommentarer: