16 december 2008

Vinnaren till 3dje advents tävlingen och NY TÄVLING

Fru Fortuna drog denna gång på Päivi Englund's lott.

Grattis Päivi!
Vår hemliga vinst för Tredje Advent är en Maileg's röda gris för ett ljus



Från 14.12 till 20.12 pågår 4de Advents tävlingen som har dragning 21.12.
Vill du delta? Lägg en kommentar i detta inlägg, sänd oss ett mail eller besök Mosters inredningsbod och skriv en lott. Vill du dubblera dina vinst möjligheter skall du länka till tävlingen på din blogg. Eftersom gåvan är hemlig även denna gång så skall du använda vår logo när du länkar till tävlingen.

Lycka till!

32 kommentarer:

Sofie sa...

Försten ut, hoppas på tur! Länkar självklart denna gången också!

Rednoserunpet sa...

åååå firsta inlägg , der måste man har tur. en hälsning från tyskland och jag hoppas jag har tur. denna saker är så himmla fint

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna delta i tävlingen igen..;)...Jag har länkat till denna sida på min blog!

MvH, Hanna Lindqvist (halindqv(a)abo.fi)

Anonym sa...

Underbar gris! Grattis Päivi.

Livingroom sa...

Hej igen,
deltar igen i ditt spännande lotteri. Länkar oxå,
Lotta

Ida sa...

Hej igen! Jag testar lyckan igen. Länkar i högra spalten. Kram Ida

r e b e c k a sa...

Jag provar gärna lyckan igen och länkar i min vänsterspalt!

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Vill gärna vara med i denna tävling också. Länkar på min blogg till höger.

Ullis

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till vinnaren. Jag fortsätter att länka och hoppas på turen :)

Kram Mari i Marieholm

Addis och Leif sa...

Hoppas på tur denna gång! Länkat från vår blogg!

Mvh
/Addis

maxell sa...

Här hittade jag en massa vackra härliga juliga saker. Jag myser av att se och inspireras av allt i det här stuket samtidigt som snön ligger vit på såväl mark som i träd.

Jag vill vara med på adventsutlottningen och självklart länkar jag från min blogg.

Milla sa...

Tyckte att jag redan hade satt mitt namn hit. Men tydligen inte. Vill såklart vara med och tävla.
Länk finns i min blogg

Wilma sa...

Hoppas på tur denna gång!
Du har så underbara fina saker,
önskar jag kunde köpa de alla...

Länkat på min blog:
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

Pink and white dreams sa...

Hej
håller tummarna igen. Nu ska det gå :) länkar så klart.

Sabi

Ingela la la sa...

Jag försöker igen!
Är gärna med och tävlar. Jag har länkat på vänstersidan i min blogg.

Evas sida sa...

Hej!
Jättetrevlig sida du har.Länkar gärna till min blogg. Självklart vill jag vara med i tävlingen.

malin sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar. Halkade in på din sida nyligen, mycket trevlig. Länkar från min sida.
Kram Malin

Mollymera sa...

Detta är fjärde gången gillt.
Maileg har ju så fina saker, har handlat 4 fina nissar i år. Har man någon tur tro??
God Jul till alla!!

Britt sa...

Hej! jag vill jättegärna vara med.

jag länkar.

Britt

Susanne sa...

Bloggar inte själv, men har precis börjat läsa alla underbara inredningsbloggar! Perfekt i juletider!

Lily of the valley sa...

Jag är med ! Hoppas på tur :D
Kram Lily

Hem och Lycka sa...

Är jättegärna med igen och testar lyckan. Länken ligger i högerkanten.

Maisa sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Samasta "kylästä" ollaan! =)

Kerstin sa...

Jag vill gärna vara med och tävla (igen)! Länkar såklart (igen)!

Kramar Kersitn

♥ Stines hverdag sa...

Ja, jeg vil gjerne være med :) Lenke er lagt ut.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med jag har länkat till min blogg!!

Lilla huset på prärien sa...

Kul - jag är också med o tävlar! Hejja, hejja...

/Jenny

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Har länkat till tävlingen i min blogg!

Rednoserunpet sa...

ta en lott och länkar till blog.. hälsnig från tyskland

Anonym sa...

Håller tummarna och hoppas på turen. Länkar från min blogg.

Anonym sa...

åhh..vill gärna vara med och tävla!

paula sa...

hej
vill såklart var med i utlottningen
paula.bratt@telia.com